Jelen szabályzat célja, hogy meghatározza a Mészáros Csoport 2024. december 20. napján megrendezésre kerülő Karácsonyi Gálarendezvényén (a továbbiakban: „Gálarendezvény”) résztvevők (a továbbiakban: „Résztvevő(k)”) számára szervezett nyereményjátékban való részvétel szabályait és a nyeremények átvételével kapcsolatos tudnivalókat. A jelen szabályzat tartalmára a Talentis Event and Marketing Kft. tett javaslatot, de azt a Résztvevők együttesen fogadják el.
1. Regisztráció:
A Gálarendezvényen résztvevő vendégek a rendezvény helyszínén (Puskás Akadémia Sport és Konferenciaközpont) a regisztráció során ingyenesen 1 db sorszámozott karszalagot kapnak, ez alól kivétel a VIP karszalag, mert azok nem rendelkeznek sorszámmal. Minden résztvevő csak egy karszalagot kap, cserélni nincs lehetőség.
A Résztvevők kijelentik, hogy a karszalag átvételével egy magánszemélyekből álló közösség (a továbbiakban: „Közösség”) jön létre, amely a jelen nyereményjáték szabályzatban meghatározott módon osztja ki egymás között a jelen nyereményjáték szabályzat 2. pontjában meghatározott tárgynyereményeket.
A regisztrációkor elektronikus úton rögzítésre kerül a Gálarendezvényen Résztvevő neve és a karszalag sorszáma. Az adatok rögzítésére az esetleges visszaélések elkerülése érdekében kerül sor. A rögzített személyes adatokat a szervező a Gálarendezvényt követő 6 hónapig őrzi meg.
2. Nyerési lehetőségek, nyeremények átvétele:
A karszalaggal az alábbi módon lehet nyerni:
A.) Tárgynyeremények a tombolahúzás során.
2.1. A Résztvevők megállapodnak, hogy a tárgynyeremények őket közösen, a Közösség tagjaként illetik meg. A Közösség megállapodik abban, hogy minden tagja lemond a tárgynyereményekre vonatkozó minden jogáról annak a Résztvevőnek a javára, aki az adott tárgynyereményre vonatkozó nyertes karszalaggal rendelkezik.
a) Nyerő karszalaggal kapcsolatos információk:
A tárgynyeremények jelen pontban meghatározottak szerinti írásbeli igazolásának átvétele a nyertes karszalaggal rendelkező Résztvevők között a Gálarendezvény helyszínén található ún. „Nyeremény Asztal” történik 23:45 óráig.
A tárgyi nyereményekről a nyertes a „Nyeremény Asztal” írásbeli igazolást kap, amelynek birtokában veheti át nyereményét annak részére történő kiszállításakor 2025. január 8. és 2025. január 31. napja között.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a nyeremények átvételéhez szükséges regisztráció, illetve az igazolás kiállítása kizárólag személyesen, a nyertes karszalag karon lévő bemutatásával lehetséges 23:45 óráig!
2.2. Tombolahúzás
Az első tombolahúzásra a Gálarendezvényen 21 órakor, a második tombolahúzásra pedig, 22 óra 15 perckor kerül sor. A főnyeremények kisorsolására pedig 23 óra 40 perckor kerül sor.
A tombolahúzás során magánszemély által felajánlott egyéb tárgynyeremények kiosztására kerül sor, amely a jelen nyereményjáték szabályzat 2.1. pontjában meghatározott nyereményjátéktól független.
A nyeremények átvételére az előző pontban írtak vonatkoznak.
3. A nyereményjáték szervezője:
Talentis Event and Marketing Kft. (2040 Budaörs, Akron utca 2.)
A nyereményjátékkal kapcsolatos kérdéseket, észrevételeket az alábbi e-mail címre várjuk: heim.boglarka@t-eam.hu
Talentis Event and Marketing Kft.
2040 Budaörs,
Akron utca 2.